poniedziałek, 13 maja 2013

Te creo

Trzeci raz wstawiam tekst piosenki wraz z tłumaczeniem. Tym razem jest to Te creo. Śpiewa ją Viola, czyli Martina Stoessel.



Oryginał:
No sé si hago bien,
No sé si hago mal
No sé si decirlo,
No sé si callar;

Que es esto que siento
Tan dentro de mí,
Hoy me pregunto
Si amar es así…

Mientras algo me hablo de ti,
Mientras algo crecía en mí,
Encontré las respuestas a mi soledad
Ahora sé que vivir es soñar.

Ahora sé que la tierra es el cielo,
Te quiero,
Te quiero.

Que en tus brazos ya no tengo miedo,
Te quiero,
Te quiero.

Que me extrañas con tus ojos,
Te creo,
Te creo…

Y Cuando te acercas
No sé cómo actuar.
Parezco una niña.
Me pongo a temblar

No sé qué me pasa
No sé si es normal.
Si a todas las chicas
Les pasa Algo igual.

Mientras algo
Me hablo de ti,
Mientras algo
Crecía en mí,

Encontré las respuestas a mi soledad
Ahora sé que vivir es soñar.

Ahora sé que la tierra es el cielo,
Te quiero,
Te quiero.

Que en tus brazos ya no tengo miedo,
Te quiero,
Te quiero.

Que me extrañas con tus ojos,
Te creo,
Te creo…

Que me extrañas
Que me llamas
Te creo,
Te creo…

Te quiero,
Te quiero…
Ahora sé que la tierra es el cielo…

Te quiero,
Te quiero…
Que en tus brazos ya no tengo miedo,

Que me extrañas con tus ojos,
Te creo,
Te creo…

Que me extrañas
Que me llamas
Te creo,
Te creo…

No sé si hago bien,
No sé si hago mal
No sé si decirlo,
No sé si callar

Tłumaczenie:
Nie Wiem czy robię dobrze czy źle
Nie wiem co powiedzieć gdy trzeba się odezwać
Czym jest to co czuje wewnątrz mnie.
Teraz mnie zapytaj jeśli
,,ta miłość " jest jak to

Natomiast coś mówi mi o tobie
Natomiast coś rośnie we mnie,
Znalazłam odpowiedź na moją samotnością
Teraz wiem, że życiem jest marzyć.

Teraz wiem, że ziemia jest niebem
Kocham cię,
Kocham cię.

W twoich ramionach nie czuję strachu
Kocham cię,
Kocham cię.

Twoje miłe oczy tęsknią
Wierzę
Wierzę

A jeśli zbliżysz
Nie wiem, jak się zachować.
Jestem jak mała dziewczyna w ciemności

Co się ze mną dzieje ?
To może być normalne .
Może być że z dziewczyną
coś się dzieje

Natomiast coś mówi mi o to
Natomiast coś rośnie we mnie,
Znalazłam odpowiedź na moją samotnością
Teraz wiem, że życiem jest marzyć.

Teraz wiem, że ziemia jest niebem
Kocham cię,
Kocham cię.

W twoich ramionach nie czuję strachu
Kocham cię,
Kocham cię.

Twoje miłe oczy tęsknią
Wierzę
Wierzę

Twoje miłe oczy tęsknią
To że dzwonisz do mnie
Wierzę
Wierzę

Kocham Cię
Kocham Cię

Teraz wiem że ziemia jest niebem


Kocham Cię
Kocham Cię

W twoich ramionach nie czuję strachu

Twoje miłe oczy tęsknią
Wierzę
Wierzę

Twoje miłe oczy tęsknią
To że dzwonisz do mnie
Wierzę
Wierzę

Nie Wiem czy robię dobrze czy źle
Nie wiem co powiedzieć gdy trzeba się odezwać

źródło: tekstowo.pl, youtube.com

2 komentarze:

  1. o masakra jaki dłuki tini i ty coś na tym piszesz jeśli tak to wrzuć jakąś fote z Violetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie denerwuj się tak. Ja mam też życie poza tym blogiem. Szkoła, taniec, nie mogę tylko siedzieć w internecie. Jeśli znajdę jakieś ciekawe newsy, to wstawię.

      Usuń