sobota, 4 maja 2013

Blogowe zwierzaki!

Znalazłam fajne dodatki na bloga, w postaci zwierzaków. Na razie są cztery: koń, lew, świnka morska i prosiaczek, ale może dodam więcej :)

Kogo wy chcielibyście zobaczyć na blogu? Głosujcie!
Do wyboru: pies --- królik --- pingwin --- tygrys --- kurczak --- fretka --- małpa --- kot --- panda --- żółw  ------> 10 kandydatów



Postanowiłam, że u mnie będą jeszcze 4, ale nie umiem wybrać, możecie mi pomóc? Na komentarze z głosami czekam jeszcze przez jakiś tydzień. Dwa z największą ilością głosów (i dwa wybrane przeze mnie) wylądują na blogu. W sobotę, 11 maja dodam zwierzaki i ogłoszę zwycięzców. Zwierzaki możecie oglądać na dole bloga. Można wykonywać z nimi różne interakcje. Oto one:








 




kosmita.eddie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz