poniedziałek, 16 września 2013

Książki o Violetcie!

OGLĄDAJCIE VIOLETTĘ CODZIENNIE O 16:00!
NOWY SEZON JUŻ W PAŹDZIERNIKU!


Już 18 września lądują w sklepach dwie nowe książki o Violetcie!

W MOIM ŚWIECIE
Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi. Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama.

 https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=b63e9a9a07&view=att&th=14125e3d3c3ae8c8&attid=0.2&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8TTGpXxDgGdAo-JMo7ILwI&sadet=1379351676052&sads=gv334gclsgsfEM9KcRDSpumxxp0

ROZDARTE SERCE
Zaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwiło mi naukę śpiewu, który jest moją wielką pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem.

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=b63e9a9a07&view=att&th=14125e3d3c3ae8c8&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8TTGpXxDgGdAo-JMo7ILwI&sadet=1379351885637&sads=Vt25TYPq_RSpnh9eeXVruMH-sok 

cena: 16,99

mat. Disney

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz