niedziela, 17 marca 2013

I blog powstał!

Jak widzicie, założyłam bloga. Mianowicie o serialu Violetta, który można oglądać od poniedziałku do piątku na Disney Channel. Na początku myślałam, że to kolejny bezsensowny amerykański sitcom, jak np. Taniec rządzi, czy Nadzdolni (nie chcę urazić fanów). Jednak, gdy obejrzałam kilka odcinków, byłam miło zaskoczona. Otóż Violetta jest telenowelą - odcinki trwają dłużej, są ze sobą powiązane i składają się w całość. Poza tym produkcja jest argentyńska.
Jak na razie (17.03.2013) w Polsce zostało wyemitowanych 20 z 80 odcinków. A to tylko pierwszy sezon. Nie wszyscy o tym wiedzą, ale powstaje już 2 sezon. W Argentynie premiera ma się odbyć w maju (?) tego roku. Ja nie mogę się doczekać :)
Wracając do blogu, założyłam go, aby dzielić się z Wami informacjami i ciekawostkami o serialu,  aktorach, postaciach... i wszystkim co dotyczy serialu :)
Będą pojawiać się też streszczenia niektórych odcinków, tych najciekawszych. O ile będę miała czas, to napiszę coś o danym odcinku. Wstawię też teksty piosenek, czasem z tłumaczeniem. A dodatkowo mnóstwo zdjęć i filmików :)
Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog, ZAPRASZAM!

------Wpisy będą się pojawiać co maks. 3 dni------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz